FRUKOST

jag är så duktig. min nya vana har blivit gröt på morgonen. de är faktiskt gott med rätt tillbehör och man är mätt länge så man orkar mer. förut åt jag ju aldrig frukost, kunde inte. men har lärt mig nu och man mår bättre av de. plus att man går ner i vikt lättare än om man skippar den. så de är ett tips bara :)

och juste, vill ägna en tanke till familjen gustavsson karnfalk. jag håller med er, det kommer bli tomt men det blir bättre med tiden. även fast de känns förjävligt just nu och kommer alltid att känns förjävligt så blir det bättre. de vet jag själv.
så en stor kram till er

Kommentarer
Postat av: Erlandmaryam

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-07-20 @ 10:59:46
URL: http://erlandmaryam.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0