heby, igår

de blev en riktigt rolig kväll igår. de började med att sara kom hit, sen tog vi bussen till heby och mot jannica där vi förfestade. vägen dit va fan hemsk, sara gnällde på skavsår osv haha men vi kom fram tillslut.

där hade vi de himla roligt, iallafall jag. min bästa kom förbi ett tag också så fick heja och pussa på honom. mycket bra. senare drog vi ner mot folketspark, vi var lite busiga och gjorde nånting man inte får, ojoj men de gick bra. där inne dansade vi som galningar till låtar jag aldrig hört, men jag sjöng med ändå

sen skulle vi med bussen hem, gick den hemska vägen igen som inte var lika hemsk på tillbakavägen ;)
sen vill jag helst inte gå in på vad som hände, men blev ett jätte missförstånd och jag gick tillslut på vägen mellan sala och heby. men de ordnade sig, har nog aldrig skämts så mycket på länge.

snart kommer philip och hämtar mig så ska vi till honom, hans bror fyller år idag

blev många fula bilder! här kommer bara några av dom, som jag vågar lägga upp haha.























dom här tjejerna fick mig att börja gråta, av glädje! blev så himla glad av att se dom, klasskompisar från högstatiet :)

pusss

Kommentarer
Postat av: sara!

haha IDA! DU MÅSTE LÄGGA UPP PÅ FACE! DET VAR JU ASSKÖNA BILDER JAG DÖR HAHAHHA

2010-08-22 @ 18:19:12
URL: http://ssarao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0