I lose myself in all these fights, I lose my sense of wrong and right

JAG-ÄR-TRÖTT

helt slut efter träningen, stressade och hann i tid. de va galet kul att få spela igen, fast känns ju dock att de var sissådär 5-6 år sen? måste börja ut och springa om jag ska orka. fast ni vet ju hur de brukar bli med de.

fick mig ett gott skratt för ett tag sen också, ni ska få er en bild här under




haha min syster pallade inte trycket, så hon strök sig! mes.
vårat godiskontrakt för er som undrar va de är för massa text

dusch nu sen film, puss

Kommentarer
Postat av: Eskiljohanne

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 11:14:15
URL: http://eskiljohanne.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0