2010 börjar komma till sitt slut

sammanfattning av året

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
gör man väl jämt
2. Höll du några av dina nyårslöften? tror inte jag hade några, men funderar på att ha ett iår!
3. Blev någon som du känner förälder i år? neej
4. Dog någon som stod dig nära? nej, turis
5. Vilka länder besökte du? norge ;)
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? klart de är
7. Vilka/vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? ÄR SÄMST PÅ DATUM! svårt att komma ihåg min och philips månadsdag även fast han betyder mer än allt för mig såaaatte.
8. Vad var din största framgång 2010? blivit en bättre människa, enligt mig själv iallafall
9. Största misstaget? att jag inte tog tag i en sak tidigare, eftersom de är försent nu
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? inte något stort
11. Bästa köpet? bra fråga
12. Vad spenderade du mest pengar på? solning, mat, kläder, hästgrejer
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja men klart, alla frågor är ju så självklara
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? åååh, jag komer inte ihåg namnet, men damplåten som alla dansade till på sommarfesterna. haha åh va irriterande. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gick väl upp och ner, men mest gladare tror jag!
16. Vad önskar du att du gjort mer? ridit mer seriöst
17. Vad önskar du att du gjort mindre? suttit hemma och deppat istället för att gå ut och ha kul
18. Hur tillbringar du julen? släkten!
19. Blev du kär i år? ja, underbart. my first time
20. Favoritprogram på TV? ENSAM MAMMA SÖKER
21. Bästa boken du läste i år? läser icke mycket
22. Största musikaliska upptäckten? Peaceful
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer fan inte ihåg men de är jag säker på
25. Något du önskade dig men inte fick? hm
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? var i norge, åkte bil. hade JÄTTEKUL verkligen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? de tror jag väl
29. Vad fick dig att må bra? philip
30. Vilken kändis var du mest sugen på? min kändisphilip
31. Vem saknade du? två speciella
32. De bästa nya människorna du träffade? många faktiskt, .

VÄNNER & KÄRLEK
Nya vänner: ja
Pojk/flickvänner i år: ja 
Har du kysst någon? jaa
Kysst någon av samma kön? ja
Har du dumpat någon? ja 
Blivit dumpad? nej 
Har du svikit några? m de har jag
Blivit utnyttjad? tror jag väl inte
Har någon sagt jag älskar dig till dig: jaja


NÖJE & FRITID

Hemskaste fyllan: ingen hemsk fan 
Nya hobbys/intressen: inga nya nej
Konserter jag har varit på: INGEN 
Länder jag har besökt: NORGE  HEHE HE HE HEHHE


BRA OCH DÅLIGA TIDER

Hur bra har du mått i år på en skala 1-5? som sämst 1 och som bäst 5 
Har du skrattat så mycket så du ramlat omkull? hahaha OM jag har
Har du gråtit mer än 5 gånger? jadå 
Har du funderat på att ta ditt liv? neeeejej
Har du varit på begravning iår? aldrig i mitt liv
Har du förlorat en/flera vänner? ja


BÄSTA

Strulet: men 
Låt: MÅNGA
Film: dear john. 
Konserten: ingen asso 
Maten: GRILLAT 
Vännen: angelica är nog min trognaste 
Sport: ridning hehe
Köp: systemisen och min vanliga digital


STÖRSTA
Beroendet: philllee
Saknaden: vene

Misstaget: att jag åkte till borås 
Sorgen: vet inte riktigt, men den kommer snart
Besvikelsen: att jag inte fick min chans att förklara 
Kärleken: philip


Under 2010 har jag hittills:

[x] du har hittat ny musik du gillar
[x] du har fått nya kompisar
[x] du har varit utomlands
[x] du har varit ledsen
[x] du har velat dö
[x] du har varit glad
[x] du har druckit alkohol
[x] du har blivit kär
[x] du har känt dig sviken
[x]du har känt som att ingen har sett dig
[ ] du har suttit vid datorn mer än innan
[/] du har skrivit en låt - bara text
[x] du har känt hat
[x] du har varit "sjuk"
[x] du har varit sjuk
[x] du har dansat
[x] du har bråkat med dina föräldrar
[x] någon har sagt att du är snygg
[x] du har bråkat med din älskling/kompis
[ ] du har strulat med en främling
[x] du har strulat med en av samma kön
[x] du har varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv
[ ] du har kallat någon hora/slampa
[x] du har pissat utomhus
[x] du har slagit någon
[x] du har spytt
[ ] du har knarkat
[x] du har sovit i motsatta könets säng
[x] du har hånglat med någon av motsatt kön
[ ] du har raggat på främlingar
[ ] du har kysst en främling
[ ] du har rökt
[ ] du har rymt hemifrån
[x] du har bakat
[x] du har sovit utomhus - en stund
[ ] du har åkt bil med fyllon
[x] du har varit full
[x] du har varit/är kär
[x] du har saknat någon
[x] du har badat i havet
[x] du har solat utomhus
[x] du har solat i solarium
[ ] du har snackat i telefon mer än 2 timmar
[x] du har fått blommor av någon från motsatta könet
[x] du har gett någon blommor
[ ] du har sett en död människa
[x] du har fått nya kompisar
[ ] du har pussat någon av motsatt kön i samma ålder
[x] du har varit i ett annat land än Sverige
[x] du har älskat någon så pass mycket att du skulle kunna göra allt för den personen
[x] du har saknat en av motsatt kön så mycket att du har gråtit
[ ] du har spytt pga alkohol
[x] du har däckat
[x] en främling har raggat upp dig
[ ] du har gråtit över någon du inte kunnat få
[x] du har varit på sjukhus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0