ännu en svacka när jag inte skriver. MM

för er som verkligen vill veta vad jag har haft för mig sen i måndagskväll så kommer en kort INFO om det! heHEheHE, va rolig jag är.
så kulig ungefär
iallafall igår väcktes jag av frida som ringde mig.
"sover du?"
jag blev jättechockad för att jag sov för vi skulle hämta henne om en halvtimme så jag ba
"ja.... JA de gör jag :o"
så skyndade vi oss, (jag körde) hämtade upp henne sen vidare mot västerås.
de va jättejobbigt att gå där bland alla folk, men blev en två tröjor en ful klänning till nyår och lite annat smått.
HADE JÄTTEONT I FÖTTERNA EFTER TYP 7 TIMMAR I VÄSTERÅS.
philip kom och hämta mig sen så sov jag hos honom. attans vad jag har saknat honom.
så denna dagen har bestått av honom. myselimys. köpte en kavaj på stan som var för kort i ärmarna så måste byta imorgon. jag som knappt aldrig provar kläder om jag vet. de roliga va att philip undra om jag inte skulle prova. varför lyssnar jag inte på folk för?

nu är jag hemma och har nyss kollat på beck med mamma och elin, plus fruktsallad, glass och hemmagjord chokladsås. GOTT
imorgon är det ju fruktsalletorsdag också med bra tjejor! tack och bock för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0