gör de här nu, vill ha nåt att skriva om!

+ ni lär känna mig lite mer, för er som vill de. haha

Dag 1 -
Presentera mig själv

Dag 2 - Min första kyss

Dag 3 - En rolig kväll

Dag 4 - Det här stör mig

Dag 5 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig

Dag 6 - Vad är kärlek

Dag 7 - Min bästa vän

Dag 8 - Ett pinsamt minne

Dag 9 - Min första kärlek

Dag 10 - Det här saknar jag

Dag 11 - Detta ångrar jag

Dag 12 - Mina ambitioner

Dag 13 - I min handväska

Dag 14 - En sak jag ska göra innan jag blir 30

Dag 15 - Mina drömmar

Dag 16 - Det här är jag beroende av

Dag 17 - Mitt favoritämne

Dag 18 - Det sjukaste jag gjort

Dag 19 - Min absoluta favoritlåt

Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför

Dag 21 - Det här får mig att gråta

Dag 22 - Mina rädslor

Dag 23 - Något olagligt jag gjort

Dag 24 - Min nuvarande kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0