CHACHA

nu är jag hemma! skönt jaaaappp. de gick ju som de gick idag att rida.. red en ny häst (tror jag?) som hette ronja, har bara gått framför vagn innan så hon kunde inte så mycket. de va kämpigt må jag säga, men vi gjorde vårat bästa tycker jag.

nu är de så att jag inte hittar sladden till kameran.. typiskt!
men blev två tröjor, asmysiga, en skjorta, en tunika, skärp och smink. jaja, alltid något. sen ska jag få vinterjackan som jag sett nu av mami, plus skor om jag hittar några, tycker de är jätte svårt! alla har ju typ lika... ska man vara en i mängden? hmmm..

aja, nu ryktas de om att man ska till karins lägenhet och vara kattvakt? eller a leone är det och hon skulle få sällskap av några pojkar så hon ringde mig kollade va jag gjorde. få se om jag drar dit.

hejdååå


mmmmmmm, smaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0