en liten upptadering..

dagarna går segt, jävla praktik. de kommer ni få höra rätt mycket tror jag..
fick lite omväxling igår iallafall då jag var på hunddagis med en av de boende, de va jättemysigt. gulliga hundar!
efter de åkte jag och mamma till torstuna med charm för behandlig av honom, så nu har vi ännu lite nya grejer som ska göras.
sen hann jag med att sola och en lektion på sorf på finaste zampette. underbara häst.

börjar kl 1 idag och slutar 8, men gick ändå upp vid halv nio för skulle till um. bara goda nyheter så de va skönt, plus lite annat men de blir nog braaa

mami får fixa charm eftersom ja inte hann på förmiddagen, längtar bara hem till att få sova igen men längtar inte till lördag för då ska jag jobba. men nästa vecka jobbar jag bara tisdag onsdag torsdag vilket ska bli underbart skönt.

hejsålänge :)


saknar alla sommardagar och sena sommarkvällar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0