första dagen på helvetet

igår vaknade jag upp med världens finaste, åkte till stallet och där efter USmöte. ett lååångt sådant också men de va skönt att "komma tillbaka" tycker ju om tjejerna så mycket. plus att vi fick nya fina tröjor! hur sköna som helst.

fick skjuts av anna hem, sprang från där jag blev avsläppt för att inte missa en minut av ensam mamma söker (a)

och idag var ju första dagen på ett rent helvete. praktiken. I DONT LIKE! är med utvecklingsstörna.. idag fick jag bara träffa två av elva stycken för dom är på daglig verksamhet. dom här fyra veckorna kommer gå så himla sakta och jag kommer vara galet trött.

men nu ska jag till min mina häst i kylan, efter det ska jag simma och sola om jag hinner med när mamma åker så lär skynda. puss&kjam


armen på min sköna tröjjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0