haft full rulle

jobbat fredag och lördag 17-02
det är faktiskit kul, för det mesta iaf. jobbar på lindströms för er som inte vet, kom dit vettja!

philip hämtade mig efter jag slutat i lördags så åkte vi hem till mig, sen spenderades söndagen här hos mig.
en riktigt mysig söndag, duschade, kolla idolrepris, tog med honom till charm, åt, åkte till salLAN en stund och hälsade på hans bror, sen solade vi. i samma solarium haha, svettigt värre. sen köpte vi godis, mumma.

snart kommer farfar och hämtar upp mig så ska vi med charm till kepan, ser inte fram emot tre timmar där..
ikväll har vi spökövernattingen, det ska bli kul tror jag. vi höööörs, puss


Kommentarer
Postat av: Leanderkristina

Hope you enjoyed your visit.

2010-12-13 @ 16:23:11
URL: http://leanderkristina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0