lördag - nu, tisdageftermiddag

ooops, va många dagar det har gått..

i lördags iaf.. har egentligen inte så mycket att säga om den kvällen, ebba fyllde ju så jag var där en sväng, högst 40 min? sen drog dom ut, jag älskar att vara 17 år <3

i söndags var jag i västerås med mami, övningskörde och bytte ridbyxor till ett par fulare, mina blev så storna och 36 va minsta storleken så fick köpa barnstorlek. haha sämst. men dom ser nästan lika ut bara att dom är marinblåa istället för svarta.

åt söndagsmiddag när vi kom hem med farmor och farfar, mysigt det.


igååår, då gick jag upp klockan 6 och åkte till stallet! va? men ja! ville ha de gjort för efter skolan gick jag ner på stan med min fina angelica så åt vi på johanssons, sen solade jag sen åkte jag med min bästa philip hem till honom. han är min drog, seriöst. är så beroende av honom.. och nu kommer vi inte kunna ses förns i helgen, om ens det. vet inte om jag ska jobba än, isf kan vi tidigast ses lördags natt och söndag. usch va jobbigt.

aja, nu är det snöstorm ute, KUL. väntar med stallet och tar mig en god macka istället.

hade digtalkameran i väskan så tog några bilder som man blir hungrig av, iaf den i mitten haha



godaste som finns


"ta kort på den här!"
okej?

Kommentarer
Postat av: angelica

pussiluss

2010-11-09 @ 21:44:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0