tankar

det är nästan äcklig när jag tänker tillbaka. äckligt vad mycket jag saknar vissa tider. det finns saker jag önskar var ogjorda, saker jag önskar att jag inte gjort. det finns också saker som jag önskar att jag skulle ha gjort istället.
tiden har gått så fort, saker kan ändras på någa minuter, till och med sekunder och det skrämmer mig. att man måste välja saker man gör och säger noga innan man gör det, men ibland tappar kontrollen och så ångrar man sig av hela sin själ efteråt, men det finns inget att göra. frustrerande. försöker man reda upp det så blir de sämre, eller så går det inte alls.
livet är som det är helt enkelt, med motgångar och framgångar. mest motgångar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0