en jätte rolig lisa som ni kan läsa när ni har lika tråkigt som jag

1. Hur gammal är du om fem år?
22?

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

min fina klass

3. Hur lång är du?
163,5 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

nån cp hos philip

5. Vem ringde du senast?

systeryster

6. Vem ringde dig senast?

syster

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
var är ni? :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror på vad de är om, men oftast sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

inget av de

10. När såg du senast din mamma?
imorse typ två sek

11. Vilken ögonfärg har du?
blåa, ibland gröna? konstig färg

12. När vaknade du i dag?

vaknade halv 7, somnade om och gick upp kvart över

13. Vilken är din favoritjulsång?
julen är här, tror jag haha

14. Vilken är din favoritplats?
hos philip, vart han än är typ

15. Vilken plats föredrar du minst?

skuuuulan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
inte i sala iaf, fast inte för långt bort heller

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
vet inte? jag var hårdig redan då!

18. Vad fick dig att skratta senast?
på idrotten när linnea boxa mig i magen ett antal gånger

19. Hur stor är din säng?

vet faktiskt inte, dubbelsäng har jag typ?

20. Har du stationär eller bärbar dator?

bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
beror på hur kallt de är, men oftast i trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen?
4

23. Hur många landskap har du bott i?

ett??
24. Vilka städer har du bott i?
SALA

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor tack

26. Är du social?
när jag vill såå

27. Vilken är din favoritglass?
bara inte vanlij, helst choklad
28. Vilken är din favoritefterrätt?

kladdkaka! på sommaren äppelpaj

29. Tycker du om kinamat?
jadå

30. Tycker du om kaffe?

tycker om och tycker om, händer att jag dricker det ibland
31. Vad dricker du till frukost?
te oftast

32. Sover du på någon särskild sida?

oftast så lång in mot väggen jag kan, hahah har alltid asmycket plats över.

33. Kan du spela poker?

nej, men sist jag spela vann jag

34. Tycker du om att mysa/kela?
jaaaaa

35. Är du en beroendemänniska?

fattar inte riktigt

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

my boyfriend! och sen typ tre till tror jag haha

37. Vill du ha barn?
jaa de vill jag!
38. Kan du några andra språk än svenska?

engelska och spanska?

39. Har du någonsin åkt ambulans?
aa, de har jag faktiskt! men bara för att prova typ
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

havet lätt

41. Vad spenderar du helst pengar på?
ponnyn typ, tyvärr. sen när jag kan kläder och sånt

42. Äger du dyrbara smycken?
nåt kanske

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
halv åtta hos mig? haha eller? nej men

44. Kan du rulla med tungan?
jaruuuU!

45. Vem är den roligaste människan du känner?
patrik, han är roligt störd

46. Sover du med gosedjur?
näee

47. Vad har du för ringsignal?
vet inte, har en vacker nokia för tillfället! hahah sämst
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
tror jag

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en bil utanför

50. Flirtar du mycket?

ihihiiiihhi, fast näe

51. Kan du byta olja på bilen?
kanske?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
hahah, skulle nog konna få iaf, fråga mamma

53. Vilken var den senaste boken du läste?
typ nån som min syster hade lånat

54. Läser du dagstidningen?

kollar igenom den ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
inte vecko

56. Dansar du i bilen?
brukar stå på taket

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
mixxxx

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
"ett lustspel" tror jag fan, skrev de inatt och idag har jag inte skrivit nåt än

59. När var du i kyrkan senast?
i sommras, dop

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
katti och kristina :D

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en dag

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
elin tror jag

63. Vad lyssnar du på just nu?
några som snackar om nåt skolarbete
64. Har du varit med i tidningen?
ja fett cool

65. Vad är det konstigaste du ätit?
typ.. val
66. Vem såg dig naken senast?
my boy

67. Vad är det för färg på din tandborste?
orange

68. Hur imponerar man på dig?
man är självsäker, är sig själv
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

ingen tror jag

70. Har du någon piercing?
öron, naveln

71. Din största vinst?
1000 kr faktiskt!!!!!!!!!!!!! på triss för några jular sen. amanda blev skitsur för att inte hon vann hahaha

72. Civilstånd?
i förhållande

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
facebook, blogg.se. olika bloggar

74. Är du fåfäng?
nejdå

75.  Ångrar du någonting du gjort?
finns endel ja

76. Hur gammal är din pappa?
43 kanske? vet att han fyllt 40 iallafall

77. Vilket är ditt drömjobb?
något där jag kan hjälpa någon, det vet jag iallafall

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
men ja?

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?

en katt som hette stina, hon sprang bort. sen en hund som heter sassa, hon har jag kvar! sen en till katt som hette tixie, blev överkörd stackarn. sen en hamster, foppa! sen en till hamster, roger! snart kanske två katter också :) och min häst om han räknas

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

jag är en god lyssnare
älskar choklad
älskar att sjunga

81. Svär du ofta?
nejdåfan
82. Sverige när det är som bäst?

sommaren!

83. Kan du åka slalom?
ja, askul!

84. Vad har du ätit i dag?
gröt m lingonsylt och mjölk. lax, sås potatis!

85. Vad har du för utbildning?
läser till undersköterska

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
magen

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
benen

88. Vilken är din bästa egenskap?

är bra att prata med

89. Vilken är din sämsta egenskap?
kan lätt bli arg/besviken när de inte går som jag hade tänkt

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
va?

91. Saknar du något?
värme?

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
klart

93. Vad gör dig ledsen?
blir ledsen när jag inte träffat philip på typ två dagar, hemskt.

94. Vad gör dig glad?
philip och vänner

95. Har du varit gift eller förlovad?
näe

96. Vad ska du göra i helgen?
feeesta på lördag iaf, och träffa  philip

97. Vad är det knasigaste du gjort?
mycket!

98. Va har du för laster?
va

99. Vem är din förebild?
har nog ingen, mamma

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
gå till sal B10 som jag inte ens vet vart den ligger, ryktas om att den ligger där sjuksyster var förut


Kommentarer
Postat av: Anonym

skojjig lista!



sv; tack :D

2010-10-27 @ 21:36:35
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0