fredag och det är helg!

dagen började ju bra..... elleeehhh? nej. försov mig. film i aulan första lektione.
jag ba neeeej jag sover till halv ett och går till skolan då ist.

men sen tog jag tag i mig själv och gick upp och skyndade mig.
blev bara en kvart sen så de tyckte jag var duktigt av mig!
de roliga va att när jag kom in genom dörren, och skulle stänga så säger dom på filmen "stäng dörren" tajming.

dagen har varit skön överlag, förutom huvuddvärk och mvärk. blä.

nu är jag snart färdigfixad så ska jag iväg och möta upp amanda och ebba. blir lite chill osv.
hoppas eran kväll blir bra! puss


här är håret dock inte fixat, men a. halsband

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

HejsaN



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-10-08 @ 23:17:36
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0