lyckad helg trots allt

ni får nog vänja er vid att jag inte uppdaterar på helgerna, haha! har ingen tid vid datan då, de blir bara så.
söta ni är som går in och läser ändå!

min helg började som ni kanske ser, sämst. men slutade grymt bra.

i lördags kom sara hit, började med lite kladdkaka som min syster bakat. sist hon va här fick hon också kladdkaka, höhö.
sen drog vi ner på stan till en pontus som hade lite förfest, de va trevligt där!
maria, jonna och lisa var i sala så dom kom dit vilket var jättekul! några gamla klasskompisar till mig. fast dom är ju inte så gamla ioffff, eheh.
när dom "stora"skulle dra ut så trodde jag inte att de hände nåt mer, så jag ringde philip så vi kunde åka hem och sova, men då hade sara fixat en annan fest med några pojkar som vi drog vidare på. jag hann bara innanför dörren sen var philip utanför. men han är bättre, hihi <3
åkte hem till honom och busade med hans bror och hans kompisar. sen massa mys och så somnade vi gott! söndagen var grymt mysig helt enkelt, allt med honom är bra. tog några mysiga bilder som kommer upp sen tror jag.

sen blev de kväll och då åkte vi hem till mig och sov hos mig, gick upp tidigt för hans skull, fast jag hade sovmorgon. bara för att han skulle få en god frukost. söt jag är :)

min lilla söta syster kom in med te till mig nu så jag ska väl dricka det! och lägga in de typ.... två bilderna jag lyckades ta i helgen? bättre än inget. haha puss mina fina


ÅH MEN GUD VA SÖT, fast ne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0