onsdag, tjulululluu

ett försök till att förbättra håret nuuuu, eller förbättra? få de att bli okej för de är inte okej på långa vägar just nu.

charm fick nyss nys skor, skönt! red innan de, jobbade mest i skritt och ställde och böjde. behövligt.

jag hoppas på att jag ska rida lektion ikväll också. fia rekomenderade det så jag skulle få känna att jag kunde rida igen, för de är inte så tydligt på charm just nu. om de inte blir idag blir det nästa måndag, hoppas på zampette den fina. argt sto men ändå så underbar! vi klickade direkt, har bara ridit henne en gång men de kändes hur bra som helst då. aja, jag sitter här och hoppas nu iallafall!

typ första hästiga inlägget sen jag starta den här bloggen, så är det ibland.

äter marabou föresten! och dricker te, de är så gott när chokladen smälter i munnen. mmmmmmm köpte chokladen mest för att trösta mig själv lite.

lite gamla avsnitt av top model nuuu. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0