studiedag

nu är jag hemma igen, eller jag var hemma runt 8.00 idag egentligen. sov kvar hos philip, jag har varit ledig idag, inte han. så jag fick lov att gå upp kl 7 fast jag var ledig. men det var rätt skönt med en morgonprommis genom sala stad sen. eller?

råkade somna när jag kom hem. HEHEHE. hade tänkt att jag skulle åka tidigt till stallet men tidigt för mig blev runt halv 2.
förresten så var han grymt fin idag, tror han hörde mitt och mammas samtal igår på nåt sätt, han kanske fick dåligt samvete och ville va duktig så jag skulle bli lite glad? ja lätt att de var nåt sånt!

nu om några minuter blir det en lektion på sorf, amba eller dante. kan inte bestämma mig.

längtar grymt mycket efter en dusch, ska bli så häääääääär skönt, eller kanske ett bad. vi får se!

JUSTE, jag ska kanske börja åka buss till skolan nu istället, fyfan va skönt att slippa cykla i kylan i vinter. ÄR ASGLAD, så jag hoppas på det.

hahhah, vaaaaa. mitt risenpapper och min nya fina mobil. eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0