TAR LIVET AV MIG

har gråtit typ hela kvällen. gissa varför? FÖR JAG SA VA SÅ DUM I HUVET ATT JAG SKA FÄRGA HÅRET.
eller de brukar inte dåligt dom gångerna jag har gjort hemma, men nu blev de så jag vill ta självmord.
valde en naturblod färg, för vill bli liteliiiiite mörkare. MEN DÅ BLIR DE TYP GRÅTT/BRUNT ÄCKEL? hur kan de bli så?
hon på kartongen hade typ som jag hade innan fast nån nyans mörkare, perfekt tänkte jag. trodde till och med att de kunde bli för ljust mot vad jag ville. men alltså jävla äckel och nu vet jag inte vad jag ska göra.

prata med sara och fråga va hon tyckte, hon som är blivande frissör och allt. hon sa att jag skulle vänta och se om de blev lite mer urtvättat. men jag vill inte visa mig såhär :( tänker inte lägga upp bild! haha aldrig.
det här måste vara de hemskaste jag varit med om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0