underbaraaaaa dag

vet egentligen inte varför, det har regnat hela dagen. men jag är glad!

kändes som provet gick bra, även fast det kändes assvårt när jag pluggade på det.
och idag har jag inte behövt plugga alls, så sköööönt.

mys med charm, sen cyklade jag ner på stan och mötte philip.

åt tacos, sen åkte vi ner på polisstationen med syster och kolla om hennes cykel var där, men icke.
sen har vi haft det mysigt bara. älskar honom mer och mer för varje dag som går, underbar känsla.
jag är så rätt där jag är nu.


en glaaad tjej som gillar sin mössa

Kommentarer
Postat av: madde

sv: tack så mycket :)

2010-10-07 @ 22:30:35
URL: http://madeleinefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0