min helg

åååååh va jag har skrivit mycket i helgen, eller nä.

har iallafall varit en mycket bra helg.
tänkte lägga upp några bilder från i fredags!































vilka fina bilder, jaaaa. ahahah finns tusen till

i lördags va de en heldag på sorf, 7-4 typ. JAG VAR TRÖTT. mötet blev inte så lyckat heller, mest asgarv åt konstiga saker, men de va kul. tycker om mina usflickor <3

åkte till philip sen, vi köpte melon, vindruvor, chips och päronsoda. kollade på P.S I love you. mysig film. somnade på honom sen, och dreglade som en gris. hahah, förlåt älskling <3

mamma hämtade mig hos philip på söndagen, hopptränade och de gick skit.
åkte med philip sen till hans kusin som fyllde år, sen åkte vi hem till mig och kollade på en asbra film som gick på tven. sen sov vi, försov oss lite också så philip höll på att komma försent till sin praktik. inte så duktiga :) tur jag hade sovmorgon iaf.

men nuuuu blir de tv! ha det så bra gullisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0