vilken trevlig dag

eller?

inställd lektion som vanligt idag, den sista dessutom! plus att jag började 10.10. trots de tar skolan alla krafter av mig.

ebbas gäsp gjorde min eftermiddag när jag mötte henne, hahah söt tjej. kunde inte hålla mig för skratt.

hoppade med charm i paddocken sen, han va dutti <3

och jag har gått ett varv i spåret med sassa, lång tid tog de. alltså jag måste börja inse att hon orkar inte längre :( gammla tanten..

idag ska jag inte missa halv åtta hos mig! bara för att jag ska att jag skulle missa de igår tänker jag inte göra det, haha. eller hur jonathan?

just nu: sitter i sängen, hör pappa prata om sin fulla läkare han hade idag? han trodde iallafall hon va full, haha måste känts bra. han har fått asstort öra, de ser så jävla läskigt ut :o hahah nu vet ni de om min papi.


hihiih, hjärta till alla er som läser det här. och nu börjar det!

Kommentarer
Postat av: ebba

hahahaha pinsam... jag sa ju typ hej med världens gäsp

2010-10-05 @ 22:10:22
URL: http://ebbafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0