wow, jag svarar på lite fråågor

DIG
Hur lång är du? 163,5 :D
Vad vill du bli när du blir stor? nåt bra?
Vad pluggar du? pluggar till undersköterska tyvärr, eller vadå?
Har du långt hår?
Vilken hårfärg har du? blond
Sminkar du dig? jorå
Har du haft sex den senaste månaden? a
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? svartoblako
Har du kysst någon idag? näeee

FAMILJ
Bor dina föräldrar ihop? de gör dom serru
Vem är bäst mamma eller pappa? mamma
Hur många syskon har du? ONE
Vad är det senaste du sa till din mamma? "men jag ska beställa pizza med pappa!"
Hur många ställen har du bott på? ett, fast egentligen två. fast ett
Vem i din familj stör du dig mest på? säger jag eeeej
Vilken familjemedlem är snällast? mamma oftast, men elin ibland. typ som igår! juste ska visa er så snäll hon va, skulle ha kunnat pussat sönder henne haha blev asglad!
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? hittade på och hittade på, vi umgås ju på kvällarna och så

KOMPISAR
När va du senast med någon kompis? in tha skola
Vem sov du hos senast av dina kompisar? angelica tror jag
Har du kysst nån kompis? eheh ja
Vem har du varit kompis med längst? amanda?
Vem känner dig bäst? angelica tro jaa
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? hatade vet jag inte, men säger som jag tycker om hon frågar.
Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? haha nej

VÅGAR DU
Skrika åt dina föräldrar? njaa
Klä dig annorlunda? klär mig som jag vill, vet inte om de är normalt eller annorlunda
Vara dig själv? jap
Visa dig i bikini/badbyxor? jarå
Pierca dig? tydligen vågar jag de
Ha sex på en offentlig plats? hahah vem vet
Vara omogen? jajjemänsan
Äta småkryp? HAR ÄTIT MYROR PÅ KNYTTE

DIVERSE
När tuggade du tuggummi senast? i förrgår
När va du på semester senast? semestern i norge? hehe, sen men isf 2008, thai
Vilken färg är det på din tandborste? orange tror jag
Är ditt hår tråkigt? gillar de inte myckett
Vem såg dig naken senast? en som börjar på P
Hur ofta duschar du? varje dag
När ska du gå och lägga dig ikväll? när jag blir trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0