lördag och söndag

irriterad jag blir :o jag gjorde ju ett inlägg i lördags men de syns inte på bloggen? och inget i utkast, åååhåh vilka problem.

hade de roligt med sara i lördags iallafall, söt tjej det. jag köpte godis :( första gången sen 20 april. de va inte ens speciellt gott, faktiskt.

haha en skön bild från i sommras. när jag och sara nakenbadade

sen kom philip och hämtade mig så åkte vi hem till honom och de va mys kan jag säga.
så hela söndagen spenderades med honom, kunde inte bli så mycket bättre. trivs så himla bra hemma hos honom, hatar att åka där ifrån. de va ju ensam mamma söker så vi kollade på de, har något att göra på söndagar nu i fortsättingen haha. skulle egentligen ha kollat på de med angelica, men blidde inte så.

snart börjar skolan så ska klä på mig kläder, inte så gulligt att gå till skolan i morgonrock så, tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0