onsdag, flitig

skön dag, två lektioner. dock sringning på idrotten och jag hatar att springa, men jag gjorde de ändå för att jag är en så duktig elev! mest skratt hela rundan åt gullan som bara flåsade som en gris hela tiden. haha!

så vid 11 drog jag ner på stan, mötte upp syster för lunch. bjöd henne och hennes kompis faktiskit! snällt av mig, dom sa inte ens tack.... söta tjejer.


lätt de bästa som finns, fylld kyckling baguette med rhode island


asså, vad ska man säga?

när jag kom hem deckade jag i sängen ett tag, de va behövligt.
sen kom hovis och skodde charm. han blev lite ömfotad men hoppas de gått över imorgon. juste, sötaste tjejerna jag mötte på ridturen. så jäääävla söta. vi skulle ses någon mer dag ;)

hakade jag på mamma till badhuset nu ikväll också. simmade i ca 40 minuter. tiden går så sakna när man simmar! sen in i varma, och basta. och köpte varmchoklad i väntan på mamma. jag gillar värme nu som ni märker, haha.

de va väl deeeeeeeet. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0