BARA FÖR ATT

en söt liten lista

Vem var den senaste killen du pussade? phillieeee
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? men åh ska jag räkna? okej, 1 2 3 eller nej..
Gillar du nån nu? japp
Vad gjorde du inatt? kollade på film, sen sov jag
Och i förrgår natt? samma sak tror jag
Vad gör du innan du ska sova? smsar, kollar på någon mysig film, eller något på tvn, eller musik
Kan du prata med din mamma om allt? nästan
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? ja
Har du varit gravid? neeeeep
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej? nej jätte ledsen
Choklad eller glass? choklad
Push-up eller T-shirtbh? haha, push-up
Stövlar eller sneakers? sneakers
Kjol/klänning eller jeans? - hm.. båda, även fast jag typ aldrig har jeans

Åtta fakta
Hemstad/ort: sala
Hårfärg: blondieee
Längd: 163
Frisyr: nu? isf snurrad lugg och halvlockigt. regnade nyss på mig
Ögonfärg: olika i olika ljus :o ibland ser dom blå ut ibland grööna, så kanske blågröna?
Skostorlek: 37, ibland 38 men sällan
Humör: lite irriterad
Vänster eller högerhänt: höger

Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? är det nu
Tror du på kärlek? ja?
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? kan inte komma på något speciellt så då kanske jag inte har de?
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? faktiskt inte
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? jaa..
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? nej
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? ja, de är alltid ett stort steg
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? ja, fått reda på de såhär i efterhand.. haha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej

Tio saker
Det där eller det här

Kärlek eller pengar? kärlek
Vin eller öl? vin
Dag eller natt? natt
One night stand eller förhållande? förhållande
Tv eller internet? internet 
Pepsi eller cola? cola
Vild fest eller romantisk hemmakväll? både och ju
Färgfoto eller svartvita? beror på vad som passar till bilden
Bilddagboken eller myspace? inget
Telefonkontakt eller face to face? face to face


Tio "Har du nånsin"

Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? nja, tror inte jg smitit ut på det sättet?
Har du nånsin viljat ta livet av dig? de fanns en tid när jag tänkte mycket på det, för mycket. men aldrig att jag skulle göra de, och nu vill jag absolut leva!
Har du nånsin gjort något du ångrar? ja
Har du hoppat bungy jump? nej, men fan va kul
Har du nånsin varit med i en olycka? ja
Har du nånsin ätit en hel tårta? inte vad jag vet :D
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? ja, stackarn!
Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? tror inte de
Har du någonsin gått på bio själv? haha men nej
Har du nånsin tyckt att världen suger? ja de har alla

Tio Känslor

Saknar du någon just nu? jaaaa
Är du glad? jadå
Är du fundersam? nej
Är du uttråkad? ja tyvärr
Är du tysk? nej
Är du italienare? nej 
Är du finsk? nej
Är dina föräldrar fortfarande gifta? ne
Gillar du någon just nu? samma fråga?

Om dig:

Hur mycket är klockan just nu? -12:34
Namn? ida
Vart bor du? men saaaala? har jag sagt
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 1 eller 2
Vill du gifta dig? de visar sig, klart om de känns rätt
Rullar du spaghettin eller skär du den? olika
Har du ätit sushi? jeppppp, de va ju sådär..
Favoritglass? bara de är choklad så äre lugnt
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 1 tror jag
Humör? MEN UPPREPA LITE MER

Fyra Grejer
Har du någonsin blivit jagad av polisen? hahh, ja..
Har du en hund? ja
Sover du helst själv eller med någon? med någon, mår dåligt när jag måste sova själv typ..
Tror du på spöken? ja det gör jag..

Skulle:

..du vilja vara längre? känner mig lagom :)
..du vilja kyssas nu? mys
..du vilja dricka dig full nu? näe

Kan
:
..du röra på öronen? lite? vet inte
..du slicka dig på näsan? försökte nyss, men de gick ej
..du kolla i kors med ögonen? jajjemän!
..dina föräldrar lita på dig? självklart
..du låta bli att prata på 4 timmar? inga problem
..du va på en fest utan att dricka? lätttttt
..dina vänner lita på dig? ja
..du tänka att pierca dig i naveln? tydligen eftersom jag har gjort de
..du suga? MMMMMM
..du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? jarå

Har:

..du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja
..dina föräldrar sagt att dom älskar dig? men ja
..du syskon? ja
..dina föräldrar ljugit för dig? ja de är jag säker på
..du varit hög den här månaden? men äckel
..du redan tröttnat på dom här frågorna? länge sen
..du borstat tänderna den senaste timmen? neoo
..du pussat någon som är fyra år äldre? ja
..du haft sex med någon som är tre år äldre? nej
..du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej
..du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? påkommen? typ att någon har kommit in? isf ja
..du ljugit på någon fråga än då? nej jag är så sann så

Vem:

..älskar du? några speciella personer
..hade du senast sex med? han börjar på p och slutar på hilip. de där gissar ingen rätt på
..vill du bli full med? härligt folk
..är den bästa artisten/gruppen? secondhand serenade är grymma
..pratade du senast i telefon med? sara
..är snällast i världen? har inte träffat alla i hela världen
..vill du prata med? någon som förstår mig, länge sen jag pratade med någon sån
..sov du senast med? philip och............... dennis faktiskt
..vet allt om dig? ingen, faktiskt
..kramade du senast? mamma tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0