bjussar på en lista

Hur bor du: villa, en bit utamför "stan" sala stad ni vet!

Brukar du komma i tid: oftast mitt på pricken, eller lite liiiiite sen

Hur lång är du: ca 163cm

Kan du laga mat: Ja, är helt ok duktig på det. försöker lära mig mer och mer

Har du någon fobi: änder är det enda jag kan komma på

Hade du en bra kväll igår: ja det hade jag! var ju med philip och nästan hela hans familj. tycker om allahopa

Vilket är ditt senaste inköp: tugg

Din favoritdryck på morgonen: te när det inte är sommar

Var fick du dina senaste pengar ifrån: serveringen på bröllopet

Har du sovit i din egen säng inatt: sov knappt...

Vad hade du sönder senast: hmmm, en nagel?

Vem snackade du med senast: mami. pratade om ridbyxor, heheh

Alkoholhaltig favoritdricka: svår fråga

När gjorde du senast något riktigt dumt: kommer inte på något nu

Saknar du någon just nu: ja

Vad ska man göra för att få dig irriterad: spela dum, ställa konstiga frågor. vara ironisk på ett dumt sätt

Intressen: ponnyn min

Senaste person du ringde: min syster, fast hon svarade inte

Vad drack du senast: kan ju inte ljuga så, te

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker sällan kaffe

Använder du hudkräm: japp

Attraheras du av män med skägg: är ju mannligt såatte! fast vill inte riva mig på det, haha

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: love my life, nästan

Vilken låt lyssnade du senast på: lyssnar just nu på "the fray - over my head"

Vad tycker du är äckligt: just nu finns det en grej jag verkligen tycker är äckligt, men skriver det ej här

Har du pengar på mobilen: ja

Vilken svordom använder du mest? vet faktiskit inte, svär inte så mycket

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? alltså, den frågan är svår. eget boende?

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? nepp

När var senast någon stötte på dig? tänker inte på det nu, har ju min philip

Vad åt du till middag senast? home

Äger du några popband t-shirts? tråkigt nog, nej

När flög du senast? förra året

Pratar du några andra språk? liiiiie spanska och engelelska

Har du gråtit offentligt? ja

När sov du senast på golvet? i fredags faktiskt, en stund hahah

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? gör inte det ändå

Är dina dagar fullbokade och stressiga? sådär, ibland fattar jag inte hur jag hinner med allt

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "imorgon är en ny dag", eller brukar tänka de iaf

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jag vill!

Tycker du om att krama folk? jaa, fast nu vettetusan om jag vågar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0