i väntan på att kakan ska bli klar

Visste du..
Att jag vill - flytta ut på landet, ja faktiskt. Att min senaste kyss - var lika bra som den alltid är med min älskling Att jag lyssnar mest på - musik som betyder något, kan inte lyssna på obetydliga texter. Att jag pratar - bara när jag har något viktigt att säga. Att jag inte gillar - osäkra människor, folk som inte kan stå för vad dom tycker. Att min första riktiga kyss - var på ett loft, eller en vind? Att kärlek är - bland de bästa som finns, när den är besvarad Att jag gillar att - rida, fota, baka och sjunga när jag är ensam. Att jag alltid kommer att - vara den jag är, ingen kan ändra på mig. Att jag är hemligt förälskad i - de är inte hemligt Att sist jag grät var - inatt, hade så ont. Att min mobiltelefon är - faktiskt bra, men skulle vilja ha en ny. bara för att. Att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara dö, vill sova mer. Att innan jag går och lägger mig -smsar jag, kollar på en bra film eller något bra på tvn. Att idag har jag - vaknat, bakat och setat vid datan. Att jag just nu tänker på - min kaka, haha Att imorgon kväll ska jag - plugga.. Att i morgon kommer jag -gå i skolan och en annan rolig hemlig sak! Att jag hoppas - på att mitt liv kommer bli lite som jag planerat iallafall. Att jag verkligen vill - ha p i mitt liv


Kommentarer
Postat av: Silaseira

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-09-29 @ 09:55:43
URL: http://silaseira.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0