haha, grymaste uppdateringen

åh, bra uppdatering av mig i helgen. anledningen är för att jag inte varit hemma någonting alls, i stort sätt. och när jag varit det har de bara varit för att hämta grejer och sånt.

min helg har iallafall varit den mysigaste på länge.
i fredags var jag först i västerås med mamma och syster, charm fick lite nya saker och så köpte jag lite till mig sälv.
en jenasskjorta som jag velat haft länge, en vanlig vardagströja och ett par jätte snygga jeans. älskar dom

sen kom philip och hämtade mig och vi åkte till gåvan på fest. de va hans kompisar och jag kände absolut ingen. vi drog ganska tidigt, åkte in till sala och hyrde en film, åkte hem till honom och slog på den. råkade somna så såg bara slutet vilket va synd för den verkade bra!

världens bästa <3

vakande upp hos honom på lördagen, mamma kom och hämtade mig för skulle på födelsedasfika hos lovisa och wilma. så hämtade lovisas jättesotora paket hemma och wilmas lilla, haha. båda blev nöjda så de va ju bra!
sen red vi ut, jag lovisa och linnea. mys.
philip kom och hämtade mig sen, åkte hem till honom och duschade för vårat varmvatten har slutat funka, sjukt jobbigt. sen blev de kräftskiva med hans familj och alla grannar i byn.
åkte sen och hämtade upp några av han kompisar som ville till västerås så vi åkte dit, köpte cheeseburgare <3 sen åkte vi hem till mig och sov.
vakande och åt frulle med min familj, sen skulle jag träna med charm för fia, så philip mamma och elin följde med. blev markarbete, vilket han behöver och han var duktig!
sen åt vi mat hos mig och sen blev de dusch hos philip igen, varmvattnet ä fortfarande inte fixat. sen åkte vi till västerås och såg toy story 3, i 3D. bra film, se den!
sen tog vi en kvällspromme runt mina kvarter, sen åkte han hem. saknade honom så fort vi hade sagt hejdå..

har tyvärr inga värda bilder, orkar inte släpa runt på min sysytemis hela tiden,
och min digital funkar inte blixten på.
och mobilkameran är ju bara att glömma, haha.
men funderar på att köpa en liten billig slit och släng kamera

de va för alla som va intresserade av mig och min helg! haha brabra.
idag har jag ONTONT, så blev ingen skola för mig. troligen urinvägsinfektion, värsta jag varit med om, sov inget inatt, sonma en stund på morgonen då jag inte hade lika ont. det är iaf bättre idag än igårkväll

ska baka nånting gott nu. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0