haha, borde skämmas...

jag skulle sätta mig vid datan för att blogga och kolla face.
men sen började jag spela ett spel som är helt beroendeframkallande!
hur töntigt spel som helst, och nu har jag fastnat på en level som jag inte kommer vidare ifrån. ÅH!
drygt.
-
men dagen har varit chill med oth. nu ikväll blev de lite melon, ost och kex och mys med familjen.
framför BB, haha. ¨
-
"jag hatar rodney!  han är bara så dryg"
"heheh men du fattar ju inte. han spelar ju spelet och är smart"
-
jaaaa, mamma och pappa kan dom. dock tycker jag som mamma, han han är dryg
men nu ska jag sluta spela och sova lite. hörs imorgon! :)
aaaaaj va läskig bild, heheh

Kommentarer
Postat av: ebba

vilken spel????? fishy???

2011-04-11 @ 13:43:06
URL: http://ebbafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0