hej alla fans

kvällen igår va helt okeeeeej. har typ inga bilder, bara från mobilen och dom va inte snygga! haha
fast det bästa va nog när jag kom hem, åt typ tre mackor med syster och de va så jävla gott! herregud
-
idag har jag hunnit med och badat ute och fått elchock.
ja de va ju kul.
min häst ville inte gå genom vattengraven så fick gå före honom, hahah. blöt om hela benen....
frächhhhh
-
sitter med färg i håret just nu (det ser lila ut) och ska slänga ur den typ exakt nu.
sen blir det påskmiddag hos farmor och farfar och sen verkar det som det blir västerfärnebo med några sköningar för lite grill i det fina vädret. hoppas!
hörs sen, puss
"ta kort på mig"
vart ju en bra bild

Kommentarer
Postat av: sara

hahahah vilken otroligt vacker bild på mig må jag säga :D synd att ni inte kom igår :(

2011-04-24 @ 16:24:14
URL: http://ssarao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0