nattpromenad

dagen träning fick bli en promenad bara. det suger verkligen att jag inte kan anstränga mig mer än så.
jag har spring i benen och med tanke på hur lätt och skönt det var att springa sist så är jag taggad!
snart så.
-
jag är en sån otroligt snäll människa så jag går över till ebba och hennes lover.
haha nu va jag rolig. för han heter love!
iallafall så va dom skapligt suga på mina mästervärk.
skojade med ebba och sa attt jag hade glömt dom
"NEJ SKOJAR DU? VÄND! seriöst"
de va verkligen inte mig hon ville träffa alltså.... hahah
-
och köp vägen! (btw.) jag klarade ut spelet!!!!!!!! fan skönt nu slipper jag den skiten!

vart äru babe? börjar sakna diiig

Kommentarer
Postat av: a

här är jag bejb, saknar dig med

2011-04-21 @ 11:47:39
URL: http://angelicahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0