åh

hatat bär jag kommer "efter" med bloggandet.. mår inte så bra så. lekte med philip igår iallafall. anton kom förbi också och vi åkte minibuss med discobelysning på taket. coolt.

så glad för har kommit på en sån bra grej. LÄNGTAR TILL JULAFTON NU.
de är väldigt jobbigt att skriva för hand dock.

senaste veckan har jag levt på hårdbröd och strips. (hahahhaha att den ville ändra till strippa?) och om man inte räknat med Philips Supermiddag igår, korv och makaroner. succé.
aja mätt. eller? nej juste, skulle kunna äta en hel häst (ko) som man brukar säga pga skulle aldrig äta häst. varför är jag så taskig och kan äta ko för undrar jag då?
ingen aning, som om dom vore mindre värda! en gris är väl heller inte mindre värd? va konstigt kom jag på nu:o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0