äntligen fredag

två lektioner på fredagar är ändå helt okej. min historialärare öste komplimanger på mig idag. "gud va fin du va idag!" osvosv
antar att de är hans försök att få mig att komma på hans lektion på fredagar hehe..

va lite taxi efter skolan, körde hem både stina och Jesper. trodde jag skulle köra fast där ett tag haha!
är klar med en till julklapp nu också, så himla skönt!

är helt slut nu pga skottade nyss hela uppfarten bara sådär? varför är jag världens bästa dotter för? vene men de borde älska mig otroligt mycket mina päron.

vila och tagga för kvällen nu som kommer bestå av massa träning och pizza!!!!!

nyss, trött och lite snöig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0