bara tänker

ligger i min säng och kan verkligen inte sova. hör massa ljud hela tiden vilket gör mig rädd.
är ledsen för att vi har baldansträning imorgon i skolan, men varför ska jag gå på den när jag inte ska gå på balen. jag vill gå på balen, alla har någon att gå med utom jag känns de som. JAG VILL JU OCKSÅ GÅ. vara fin för en gångs skull, gå på röda mattan och ha allas ögon på sig. jo, jag vill de. men nej, kommer själv få stå i publiken och titta på alla fina, om jag ens klarar det. förmodligen inte. det här va de tråkigaste. tänker nog inte gå på dansen imorgon ändå. nej. nu ska jag sova godnatt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Har du verkligen ingen som kan gå med dig?

Det är klart du ska på bal!

2011-12-07 @ 09:35:34
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: ida

du kommer visste ha någon att gå med, om inte p så finns det någon annan som vill gå!

2011-12-07 @ 17:55:33
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0