spyr

(detta skulle publicerats igårkväll)

efter lunchen idag i skolan började jag plötsligt må jätteilla? satt jättelänge och väntade på att spy och tillslut kom de. SÅ JÄVLA VIDRIGT.
stackars Gullan som var med inne på toan haha:( så himla snällt att hon hjälpte mig iallafall.

fick skjuts av Bengan hem, brukar jämt åka bil men såklart blev de inte så när man verkligen behöver :))))

somnade någon timme och sedan mådde jag bra? säker på att de inte är magsjuka, vet nog vad de beror på.

philip kom över en sväng senare. han gör mig så förbannat jävla glad. känner mig som världens lyckligaste JÄMT med honom.

nu borde jag verkligen sova så godnatt mvh spyan

skön ställning babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0