lördagskväll

gårdagen blev faktiskt kalasbra. jag som var opepp i början av kvällen och ville helst lägga mig under täcket och stanna där. men min bästa sara lyckades få mig att tagga till, de gör hon bra. <3
-
vi började hos kicki med några tjejer, hann även träffa ebba några minuter och sa grattis till henns kompisar. slutade med att när vi skulle säga hejdå låg jag i trappen på henne. härliga tjejer!
sen hamnade vi hos robert med grabbarna som vanligt skulle jag vilja säga.
fick sovsällskap av sara sen. bra kväll.
-
tränade idag och jag är så glad! charm var superduktig. mamma fotade men fick bara bra bilder på frida.
haha irriterande.
-
mamma och pappa kom hem med fika nyss så det är fikadags nu! mysigt
hörs sen, pusss!
hahah fin bild på min underbara vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0