försökt ha huvet högt när det vart tufft för att inte gå under

åhhhhm ingen bra dag idag.

-

sov jättedåligt inatt,
mina naglar börjar gå sönder och orkar inte göra nya,
jag saknar philip men han måste jobba med sin jävla bil som inte funkar för tillfället, vill att han ska bli klar
charm var överpigg och bara sprang,
jag är fortfarande inte frisk.
+
pappa fyller år och jag får.... tårta? inte ens sugen, så det kanske inte var ett sånt plus

ni ser, gör mig på bättre humör någooooon

förresten, nån som vet vad felet är när texten jämt åker ihop utan att man vill fast man gjort enter? ASDRYGT, texten blir ju som en klump och då blir de ju jobbigt att läsa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0