första skoldagen avklarad

goooooooooooooooooooooooooood afton, nej dag..
-
hur mår ni då?!?!?!?
jag mår åt helvete
-
första skoldagen avklarad, inte för att de var så ansträngande att kolla på film och planera idrotten, MEN ändå.
plus att imorgon börjar jag assent, har typ en lektion då med? två kanske, vet inte så får se om jag tycker det är värt att gå dit, kan göra klart massa grejer här hemma istället kanske?
-
vet ni? jag har marabou som jag snar ska påbörja lite
väntar med stallet tills mamma kommer tror jag, DET GÅR INTE ATT TA SIG FRAM PÅ CYKEL. och det snöar fortfarande.
-
ikväll kommer nog en mysis hit, hihi


saknar norge lite, hoppas på att resan dit i år blir ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0