hej jag är en duktig tjeeeeej

måste börja med att säga att jag har gjort klart en uppsats idag, och jag är så stolt över mig själv. enligt angelica blev jag en jude också! hur vi kom fram till det kan ni ju ta att klura på. lät kul iallafall
-
förutom skrivandet på uppsatsen så har jag varit hos charmisen, red en stund masserade och allt som vanligt.
-
nu är jag home och har väldigt tråkigt. vet inte riktigt vad jag ska hitta på, plugga lite mer? idrotten skulle ju va bra, har bara läst de två gånger. inte för att jag skulle få roligare då meeeen
-
förövrigt snarkar min gamla hund här på mitt golv, och så saknar jag min kuss väldigt mycket, vi ska snart ha sleep over när hennes far och camilla åker utomlands. det blir myselimys det.
hahah ja hon ligger där, och jag där och ser ganska galen ut. hahah äcklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0