juste, KEPAN!

hade glömt att vi skulle till kepan idag med charm. fick nya övningar som ska hjälpa ställningen till höger. HOPPAS DE GER RESULTAT. allt gick bra förutom att det var snorhalt! vi kom knappt där ifrån, fem pers som fick putta på för den lilla lilla backen.
-
nu softar jag bara, somnade faktiskt en stund också. och så har jag läst ut en bok! den var väl sådär,
började bara läsa den för jag trodde de va den ebba menade som va så bra, men de va en annan!

delar med mig lite av vad frida brukar skriva till mig <3
hahahaha
alltså
hahahah
tänk om du kom in på mitt rum
så ligger jag naken på sängen med tända ljus och en ros i munnen,
det vore nått
-
fan va vi sprallar. macka nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0