nu skriver jag om de tre sista dagarna

Dag 22 - Mina rädslor

jag har fobi för ankor inte riktigt varfö men när dom kommer och går håller jag mig undan. sen kan jag knappt kolla på bilder på hajar, får panik då men annars vet jag inte riktigt. att bli ensam är jag också rädd för




Dag 23 - Något olagligt jag gjort


hmm, vågar inte skriva det här. men man har väl egentligen gjort rätt mycket olagligt? cyklade utan hj'lm när jag var under 15, hehe. sen är det ju olagligt att dricka alkohol och planka in på hotellet under 18 så det är väl det då. och jag var inte byxmyndig första gången haha! och gått mot röd gubbe! herregud hör ni va olaglig jag är




Dag 24 -

Min nuvarande kärlek

philip bergqvist, har aldrig varit kärare. eller har aldrig ens varit kär på riktigt som jag är nu. jag älskar honom sjukt mycket och det är ingen annan än han som finns för mig just nu. vi bråkar ibland, det gör alla. men när vi blir sams är vi alltid lite starkare tillsammans. jag vet att vi klarar av allt, han och jag. vill man nånting och kämpar för det tillsammans så går det. det är så jag ser det iallafall. big love


hahhahah fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0