dagens

DAGENS VILL HA: sol och varmt

DAGENS KÖP: inget än

DAGENS PLANER: rida, hjälpa isa när hon ka hoppa lakris!

DAGENS TRÅKIGASTE: vädret och att jag är ensam

DAGENS ROLIGASTE: när jag skulle ställa in kladdkakan i ugnen och filmen jag gjorde när jag bakade haha

DAGENS SJUKA: inte hänt nånting sjukt

DAGENS LÄNGTAN: efter en person

DAGENS FUNDERING: ska vi kunna laga mat i köket idag?

DAGENS BEROENDE: närhet, känner mig ensam

DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: har kollat lite på kung fu panda 2 haha

DAGENS SAKNAD: samma som alla andra dagar

DAGENS VÄDER: tråkigt, molningt och inte speciellt varmt

DAGENS GODIS: kladdkakesmeten? haha

DAGENS LÅT: what are word - chris medina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0