HEJ!

de va länge sen... typ.
kan ju börja med att berätta att jag köpte iphone igår! (ÄR DU NÖJD NU ROBERT?!)
så himla fin, haha jag är käääär. kommer dock ångra mig ganska mycket när jag slarvar och den dör.
menmen, ett senare problem????? haha
imorgon ska vi fixa så jag kan ringa och grejer..
-
har haft en jääättemysig lördag med min bästa vän. vi fick grillat, god efterrätt och spelade kubb.
(min stil är bäst) fast vi förlorade båda gångerna... aja, bara man har kul eller bara man vinner. hur de nu va.
-
sen lyckades vi även att kolla på en film baklänges, DUKTIGA?! eller de va jag som startade andra delen först...
sen kom vi på att den måste ju va längre? och ja mycket riktigt, den var längre. så sen kollade vi på första delen.
vi är så jävla lyckade.
snygga vi är babe

Kommentarer
Postat av: ebbs

hahahaha älskar oss

2011-07-12 @ 21:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0