en sån där sjuuuukt kul lista

Lovar du att vara ärlig? kan jag väl vara! men kanske lite oseriös ibland men då får ni gissa om jag menar de eller inte ;)));;));)

Du heter: Kurt. HHHA okej, ida

Smeknamn: inget? endel kallar min benne eller benny, (mest ellinor) idis? men asså ida går ju bra så

Låt som när du är ledsen sörjer till? medina - sagoland

Vad tror folk om dig? den där frågan är så svår ju. förut trodde jag att de flesta inte hade nåt emot mig och trodde typ att jag va en snäll och gullig tjej? haha men har fått reda på nu att så är de inte. tror endel tycker jag kan verka sur och tyst.

Stämmer det? sur och tyst är jag verkligen inte. beror på sällsakpet. trivs jag inte och inte känner mig bekväm kanske jag ser sur och är tyst. jag vene

Vad får du oftast komplimanger för? min mage 

Vad säger du för att imponera på någon? brukar inte försöka imponera tror jag.. kanske "jag har hoppat från 7an, deru!" eller?

Hur imponerar man på dig? peroner som alltid kan va sig själv oavsett, beundrar jag och gillar jag!

Brukar du skratta för dig själv? haha aaaaa

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "haha men vafan, vadå vad hände?"

Var bor du? sala silverstadeeen

Trivs du där: sådär, är väl oftast helt okej

Äger du några Converse: jaråå de har jag 


Brukar du bli för full: neddå

Är du allergisk i mot något: inte vad jag märkt!

Har du haft sex idag: neppps

Nästa mål i ditt liv: oj.

Hur svarar du i mobilen: "hallå?" och av någon anledning skrattar jag nästan jämt lite smått. samma när jag hejar på nån typ. jätte konstig vana?

Vem ringde du senast? fager tror jag

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "hahahahah vad fan menar du??" ebba

Antal timmar sömn inatt: ingen aning faktiskt

Sov du ensam: nej

Brukar du komma i tid: brukar komma på pricken

När mår du bra: när jag är med personer jag tycker om

När blev du fotad senast: igår

Hur känner du dig nu: seg, trött glad

Vanligaste färg på dina kläder: svart tror jag

Vad tycker du om fötter: söta

Vad saknar du: en speciell person

Hade du en bra kväll igår: ja den kunde nästan inte bli bättre

Favoritdryck på morgonen: juice på sommaren, te på hösten/vintern 

När brukar du oftast gå och lägga dig: helt olika, sällan före 12. eller somnar sällan före 12 iaf.

Är du blyg? kan vara

Sysslar du med någon idrott: ridsport? 

Vill du hellre ha mail än brev: man får ju aldrig brev längre, de är ju skitkul! nån som vill bli brevkompis?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej de gör jag inte

Har du spytt offentligt: mmmmmm

Är du nöjd med ditt liv: känner inte för att klaga. folk kan ha de 1000 gånger värre och jag önskar inte att jag var dom

Är du bortskämd: nej, de tycker jag inte. de mesta går till hästen, han som är bortskämd....

Vad gör du i morgon: softar, lätt

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ingen aning

Vad längtar du till? få svar på en fråga som gr runt runt i huvudet hela tiden

Har du bra vänner och äkta vänskap? bästa

Vad använder du för shampoo? syoss 

Vad är det finaste du fått? charm?

Hur gammal är du: 18 bast söööörrrni

Tycker du om någon just nu: aa

Om fem månader: ganska säker

Du samlar på: fina minnen!

Gröna eller röda äppeln: gröna tror jag

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ebba

Gillar du golf: tycker de verkar helt värdelöst

Vilken tid gick du upp idag: vaknade typ 9. gick nog upp 11

Har du sovit i din egna säng inatt: neej

Har du strumpor på dig nu: ja

Är det okej att gråta: ja, släpp ut de baaa

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa kläder haaha

Bär du glasögon eller linser: nej, eller jag har faktiskt glasögon

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: men nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 9 och 11

Vill du gifta dig: skulle vilja ha ett litet mysigt brölopp ja! men de är inte jätteviktigt

Vill du ha barn: ja jag längtar nästan. älskar barn. men de är många år kvar dit

Solar du ofta: gjorde förut. länge sen som satan nu 

Är du bra på att laga mat:

faktiskt. gillar att laga mat och baka 

Är du flygrädd: nej

Hur vig är du: inte så.....

Är du musikalisk? nejj kan jag inte påstå

Vad dricker du helst när du är törstig: är typ aldrig törstig haha? men vatten då

Tror du på ett liv efter döden: nånting efter döden iaf

Tycker du om sushi: neep

Vad äter du helst när du ser på film: godis eller chirre

Bor dina föräldrar tillsammans: ja de gör dom

Har du tandläkarskräck: inget alls, lägger mig där och gapar ba, får alltid höra att jag är så dutti

Har du någon gång gråtit dej till sömns: aa

Biter du på naglarna: inte nu längre

Röker du: nej

Senaste låt du hörde: forever young - alphaville

-

va de roligt med lite bilder? hahaha jag tycker de iaf :D


Kommentarer
Postat av: EBBAFALK

HAHAHAHA HEJ KURT

2011-07-22 @ 00:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0