ångeeeeeest

kan inte sova och ligger och funderar över massa grejer.
mest över OM jag ska följa med till norge i år eller inte. dvs, åka bil hundra timmar, nej okej.
men typ ett dygn blir de ju, lätt. sen fiska dagar och nätter med pappa farfar, sen några andra grabbar.
när de inte fiskar sups de, och när de inte sups fiskas de.
okej, kanske lite överdrivet, fast ändå inte.
-
kommer de känns som att jag slösar bort en vecka av sommaren
och missa jag massa kul här hemma? HIMLA VAD SVÅRT DE SKA VARA.
fota naturen kan i och för sig vara roligt.
men sen kommer jag inte få en sån stor fisk som sist så kanske inte tycker de är lika kul då och blir besviken?
hahah ojojoj va jag tänker.... ska fortsätta tänka nu. drömma om fiskar
firren!
några bilder från förra året
vi badade, i under 10 grader, fett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0