du sa jag kan dra vårt last

min snutta har åkt och jag borde sova.
jag HOPPAAS HOPPAS verkligen på sol imorgon. vill solaaa, känner mig blek,
och ledsen, fast samtidigt asglad
jag älskar dig
trots att jag knappt visste vad dom orden betydde
Och det vet jag typ inte ens idag
det gick för fort, vi vände blad
från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av
jag älskar dig
trots att jag knappt visste vad dom orden betydde
och det vet jag inte ens idag
det gick för fort, vi vände blad
från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av
-
egentligen hade jag inte behövt göra bilden sådär,
för nästan alla som känner mig vet vilka två de är på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0