ledig 5 dagar! wiiie

skön dag, slutade halv 12 och har bara lyssnat på nån fysgrej.
gick en sväng på stan med gullan och thomas. köpte mig två fina nagellack.
-
åkte hem och bytte om sen mötte jag upp ebbaE för en lunch i parken. mys!
åkte hem och fixade mig lite snabbt sen bar de av till uppsala för sofies student. GRATTIS SOFIE!
min fina kusin. hoppas du öser på ordentligt hela natten hehe.
-
angelica är påväg hit just nu så ska umgås med henne en stund. men sen måste jag sova för ska upp 6 imorgon, har stallet. men de är luuugnt, då kan jag somna i solen sen. (hoppas på att de är sol.)
-
måste ta på mig ett par byxor nu haha! tänkte inte sitta byxlös när angelica kommer, fast ähhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0