skön promenad???????? svar nej

hade en kul kväll igår, eller a, helt okej iallafall!
softade hos mig ett tag, sen gick vi ca en mil..... för att komma till felicia där de var party.
de va ganska mycket drama, hehe.
sen fick vi gå hem fast vi hade blivi lovade skjuts?!?! hahah men de va rätt kul med sällskapet.
fick med oss några grabbar hem till min altan igen och där drack man upp mitt vin!
sen fick de träffa "mannen myten legenden"
asså de va ju bara pinsamt, skulle ta bild och allt.
-
har tränat hoppning idag med ponnyn och de gick okej. sötisen
snart ska farfar firas för han fyllde 65 igår!
nu ska jag sola vidare, men de kommer upp bilder senare, de lovar jag :D
ascool bild på min snygga vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0