täääääävlingar dagen lång

har inte bloggat FÖR ATT har varit på sorf sen 7 imorse.
sen sov jag när jag kom hem runt tre där.
fotade tävlingarna och har ju en hel drös bilder nu som ska redigeras.
KUL DE SKA BLI, eller nej.
-
jag och mamma övningkördes sen och jag körde lite på trottoaren istället
men spelar de nån roll eller. heheheh.
men förutom de så gick de asbra att backa och så!
backade in mellan två bilar och behövde inte ens rätta till nånting.
fan va perfekt jag är. respekt
-
the sims och sovtime nu. upp ganska tidigt och rida ut med sofie imorgon. (typ 11, ganska tidigt ju?)
-
usch va hästigt inlägg, så kan lika väl fortsätta men en bild från idag ;;);););));)
två till och med, för att överdriva lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0