vaknade av popcornpopp...

de va tur de, för hade inte ställt klockan. mamma poppar popcorn 07.30 en vardag? aja
-
skolavslutningen gick ju... bra?
fick MVG i specialidrott fast jag inte trodde de, för allt krångel. GLAD!!
-
har tagit de lurreburre hela dagen, varit ledsen på vädret och de har haglat nästan snöbollar hos mig.
har spelat kalle och chokladfabriken också, hahah. och jag blev sugen på choklad.
-
min familj har styrt sin kos mot göteborg men jag fick inte följa med. kul.
så nu är jag helt ensam tills på fredag.
tur att de kommer några tjejer till mig snart så ska vi fira lite att sommarlovet har börjat.
gooood. känns som jag skriver jätte mycket nu. haha. HEJDÅ
hahah HEEEEEEEJ
fast hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0